HomeHome  CalendarCalendar  FAQFAQ  SearchSearch  RegisterRegister  MemberlistMemberlist  UsergroupsUsergroups  Log in  
Share | 
 

 A word of thanks to my brother Falconer!!!

View previous topic View next topic Go down 
Go to page : 1, 2  Next
AuthorMessage
beebiz

avatar

Age : 57
Location : McKenzie, Tennessee
Registration date : 2010-09-12

PostSubject: A word of thanks to my brother Falconer!!!   Sat Nov 06, 2010 8:38 pm

My brothers,

As you guys know, my computer problems last week made for a rough week for me. But, my good friend Don, aka Falconer made my week much better. I went to the mailbox and found a package from him.

That part really didn't surprise me that much. After all, he had told me that he was sending me some Brown Bogie to try. The surprise was when I opened the package up. Not only had The Old Geezer sent me a huge portion of Brown Bogie... he had also included a few "rounds" of Escudo and what appeared to me to be a new tin of McClelland's Plum Cake!! It was only after I talked to him about it that I found out that he has smoked one bowl of it, found it not to his liking, and was glad to pass it on in the hopes that I would like and use it.

I really like the Plum Cake a lot!! I love the aged Jamaica Rum in it!!!!!!!!!! Wink I like the Escudo alright... but, nothing like I like the Frog Morton! And, that Brown Bogie... all I can say is that it is S... T... R... O... N... G...!!!!!!!!! But, I like the flavor of it... in an odd sort of way. I guess it is because it reminds me so much of the tobacco my Granddaddy used to smoke when I was a little boy.

Brother Falconer, I thank you so kindly for your gifts!!! You are a damn good egg!!!!!! I cherish your friendship... not because of the tobacco... but, because you are the Old Geezer, Birdbrained, Valky that you are!!! You, my brother... are saluted!!!!!!!!!!!!!
cheers cheers cheers cheers cheers cheers cheers cheers cheers cheers

Robert
Back to top Go down
View user profile
Falconer

avatar

Age : 66
Location : this side of Wichita
Registration date : 2010-06-12

PostSubject: Re: A word of thanks to my brother Falconer!!!   Sat Nov 06, 2010 8:44 pm

Whew! I got that moose slam in there just in time! I'd of felt bad if you'd posted so nice to me first. What am I say'n! Of course I'd still slam ya.

thanks for the cudos tho!
Back to top Go down
View user profile
Falconer

avatar

Age : 66
Location : this side of Wichita
Registration date : 2010-06-12

PostSubject: Re: A word of thanks to my brother Falconer!!!   Sat Nov 06, 2010 9:02 pm

BTW VeeViz I thought you'd like the Plumcake. I know Piet has a strong and passionate opinion of it. Cool
Back to top Go down
View user profile
Harlock999

avatar

Location : Los Angeles
Registration date : 2010-10-22

PostSubject: Re: A word of thanks to my brother Falconer!!!   Sat Nov 06, 2010 9:02 pm

Laughing
Back to top Go down
View user profile
beebiz

avatar

Age : 57
Location : McKenzie, Tennessee
Registration date : 2010-09-12

PostSubject: Re: A word of thanks to my brother Falconer!!!   Sat Nov 06, 2010 9:08 pm

Falconer wrote:
Whew! I got that moose slam in there just in time! I'd of felt bad if you'd posted so nice to me first. What am I say'n! Of course I'd still slam ya.

thanks for the cudos tho!

No problem, Birdbrain!!! BTW... when will the new Freehand pipe that you promised me be here?????? scratch scratch scratch

Robert
Back to top Go down
View user profile
Falconer

avatar

Age : 66
Location : this side of Wichita
Registration date : 2010-06-12

PostSubject: Re: A word of thanks to my brother Falconer!!!   Sat Nov 06, 2010 9:30 pm

BTW... when will the new Freehand pipe that you promised me be here?????? scratch scratch scratch

Robert[/quote]

Look for it about a week after Big Foot starts handing them out for free. Razz
Back to top Go down
View user profile
beebiz

avatar

Age : 57
Location : McKenzie, Tennessee
Registration date : 2010-09-12

PostSubject: Re: A word of thanks to my brother Falconer!!!   Sat Nov 06, 2010 9:37 pm

Falconer wrote:
BTW... when will the new Freehand pipe that you promised me be here?????? scratch scratch scratch

Robert

Look for it about a week after Big Foot starts handing them out for free. Razz
Kind of what I figured!!!! geek geek geek

Robert


Last edited by beebiz on Sat Nov 06, 2010 10:32 pm; edited 1 time in total
Back to top Go down
View user profile
Smokin' Blues

avatar

Age : 40
Location : Booneville, Kentucky
Registration date : 2009-04-16

PostSubject: Re: A word of thanks to my brother Falconer!!!   Sat Nov 06, 2010 10:14 pm

beebiz wrote:
Falconer wrote:
BTW... when will the new Freehand pipe that you promised me be here?????? scratch scratch scratch

Robert

Look for it about a week after Big Foot starts handing them out for free. Razz
Kind of what I figured!!!! geek geek geek

Robert[/quote]

I suppose mine will arrive a little later than that! Very Happy
Back to top Go down
View user profile
beebiz

avatar

Age : 57
Location : McKenzie, Tennessee
Registration date : 2010-09-12

PostSubject: Re: A word of thanks to my brother Falconer!!!   Sat Nov 06, 2010 10:34 pm

New Smoker wrote:
beebiz wrote:
Falconer wrote:
BTW... when will the new Freehand pipe that you promised me be here?????? scratch scratch scratch

Robert

Look for it about a week after Big Foot starts handing them out for free. Razz
Kind of what I figured!!!! geek geek geek

Robert

I suppose mine will arrive a little later than that! Very Happy
Yep... just about 3 days later!!! Laughing Laughing Laughing

Robert
Back to top Go down
View user profile
Nitschke066

avatar

Age : 38
Location : Fort Wayne, IN
Registration date : 2010-04-27

PostSubject: Re: A word of thanks to my brother Falconer!!!   Sat Nov 06, 2010 10:54 pm

Way to go Valky and congrats to you Beebiz! cheers
Back to top Go down
View user profile
beebiz

avatar

Age : 57
Location : McKenzie, Tennessee
Registration date : 2010-09-12

PostSubject: Re: A word of thanks to my brother Falconer!!!   Sat Nov 06, 2010 11:07 pm

Nitschke066 wrote:
Way to go Valky and congrats to you Beebiz! cheers
Thank you, my brother!!!!!

Robert
Back to top Go down
View user profile
Falconer

avatar

Age : 66
Location : this side of Wichita
Registration date : 2010-06-12

PostSubject: Re: A word of thanks to my brother Falconer!!!   Sat Nov 06, 2010 11:12 pm

beebiz wrote:
Nitschke066 wrote:
Way to go Valky and congrats to you Beebiz! cheers
Thank you, my brother!!!!!

Robert

Dang! one sentence, what's become of the fuller brush man! cheers
Back to top Go down
View user profile
Smokin' Blues

avatar

Age : 40
Location : Booneville, Kentucky
Registration date : 2009-04-16

PostSubject: Re: A word of thanks to my brother Falconer!!!   Sat Nov 06, 2010 11:17 pm

Falconer wrote:
beebiz wrote:
Nitschke066 wrote:
Way to go Valky and congrats to you Beebiz! cheers
Thank you, my brother!!!!!

Robert

Dang! one sentence, what's become of the fuller brush man! cheers

He might be speechless! scratch
Back to top Go down
View user profile
Guest
Guest



PostSubject: Re: A word of thanks to my brother Falconer!!!   Sun Nov 07, 2010 3:11 pm

Falconer wrote:
BTW VeeViz I thought you'd like the Plumcake. I know Piet has a strong and passionate opinion of it. Cool

One word for Pumbcake...................... SH*T!!!!!
Go to the drugstore buy a pack of razor blades and chew them, tongue bite comes cheaper and less painful that way!! lol! lol! lol! lol! lol!
Respect to those of you who like it tho'!!!

Well done Brother Dutch, you have a huge heart man, and this really proves that you do dig each other really!!!!

YMCA,,,, reminding me of that village People Thread!!!!! lol! lol! lol! lol!
Enjoy Oubaas!!
Back to top Go down
bluedigital

avatar

Age : 47
Location : Cape Town, South Africa
Registration date : 2010-09-07

PostSubject: Re: A word of thanks to my brother Falconer!!!   Mon Nov 08, 2010 7:09 am

Hey OB, nice haul you got off ol BlueBird, props to the bird! cheers cheers cheers
Back to top Go down
View user profile http://www.deanswanepoel.com
Guest
Guest



PostSubject: Re: A word of thanks to my brother Falconer!!!   Mon Nov 08, 2010 7:56 am

bluedigital wrote:
Hey OB, nice haul you got off ol BlueBird, props to the bird! cheers cheers cheers

Hey BD welcome back bro!!
Hope you had a jol,
There has been some serious moffie kak going on here while you were away dude!!! lol! lol! lol!
Back to top Go down
bluedigital

avatar

Age : 47
Location : Cape Town, South Africa
Registration date : 2010-09-07

PostSubject: Re: A word of thanks to my brother Falconer!!!   Mon Nov 08, 2010 8:41 am

Piet Binsbergen wrote:
bluedigital wrote:
Hey OB, nice haul you got off ol BlueBird, props to the bird! cheers cheers cheers

Hey BD welcome back bro!!
Hope you had a jol,
There has been some serious moffie kak going on here while you were away dude!!! lol! lol! lol!

Shot dude, just trying to catch up on all the goings on, seems there was a lot of deviant behaviour lol!
Back to top Go down
View user profile http://www.deanswanepoel.com
Falconer

avatar

Age : 66
Location : this side of Wichita
Registration date : 2010-06-12

PostSubject: Re: A word of thanks to my brother Falconer!!!   Mon Nov 08, 2010 9:38 am

Moffie kak, jol????
What the hell????
there are some Mericans reading these threads ya know. lol!
It's like you have your own secret society or something! Suspect
You two could be cussing up a storm for all we know. Rolling Eyes
Back to top Go down
View user profile
Guest
Guest



PostSubject: Re: A word of thanks to my brother Falconer!!!   Mon Nov 08, 2010 1:17 pm

Falconer wrote:
Moffie kak, jol????
What the hell????
there are some Mericans reading these threads ya know. lol!
It's like you have your own secret society or something! Suspect
You two could be cussing up a storm for all we know. Rolling Eyes

Brother Dutch, PM Sent!!!!
Back to top Go down
beebiz

avatar

Age : 57
Location : McKenzie, Tennessee
Registration date : 2010-09-12

PostSubject: Re: A word of thanks to my brother Falconer!!!   Mon Nov 08, 2010 2:48 pm

Falconer wrote:
Moffie kak, jol????
What the hell????
there are some Mericans reading these threads ya know. lol!
It's like you have your own secret society or something! Suspect
You two could be cussing up a storm for all we know. Rolling Eyes
Blissful ignorance... in true Birdbrain style!!!!!!!!!



Robert
Back to top Go down
View user profile
Guest
Guest



PostSubject: Re: A word of thanks to my brother Falconer!!!   Mon Nov 08, 2010 2:55 pm

beebiz wrote:
Falconer wrote:
Moffie kak, jol????
What the hell????
there are some Mericans reading these threads ya know. lol!
It's like you have your own secret society or something! Suspect
You two could be cussing up a storm for all we know. Rolling Eyes
Blissful ignorance... in true Birdbrain style!!!!!!!!!



Robert
Oubaas PM sent!
Back to top Go down
beebiz

avatar

Age : 57
Location : McKenzie, Tennessee
Registration date : 2010-09-12

PostSubject: Re: A word of thanks to my brother Falconer!!!   Mon Nov 08, 2010 3:53 pm

Piet Binsbergen wrote:
beebiz wrote:
Falconer wrote:
Moffie kak, jol????
What the hell????
there are some Mericans reading these threads ya know. lol!
It's like you have your own secret society or something! Suspect
You two could be cussing up a storm for all we know. Rolling Eyes
Blissful ignorance... in true Birdbrain style!!!!!!!!!



Robert
Oubaas PM sent!
Dankie, Bloed Broer Piet! Maar, dit was regtig nie nodig nie. Ek was net gebruik dit Birdbrain te verbrand!

For Birdbrain's benefit, here's the translation: "Thanks, Blood Brother Pete! But it really was not necessary. I was just using it to burn Birdbrain!"

I LOVE this stuff!!!!!!!!!! cheers cheers cheers to the RSA!!!

Robert
Back to top Go down
View user profile
Guest
Guest



PostSubject: Re: A word of thanks to my brother Falconer!!!   Tue Nov 09, 2010 7:33 am

Oubaas, I PM'd Valky on it aswell.
The dude is Quiet, Wonder why, he just let me know he got his xmas box form me!!!
I think his head is spinning!
Back to top Go down
Falconer

avatar

Age : 66
Location : this side of Wichita
Registration date : 2010-06-12

PostSubject: Re: A word of thanks to my brother Falconer!!!   Tue Nov 09, 2010 9:37 am

Don't bother me until I've had my morning coffee!!! Mad
It's going to be a long day now Evil or Very Mad waiting with anticipation to get home and open Piet's Christmas Package! cheers
Back to top Go down
View user profile
beebiz

avatar

Age : 57
Location : McKenzie, Tennessee
Registration date : 2010-09-12

PostSubject: Re: A word of thanks to my brother Falconer!!!   Tue Nov 09, 2010 2:03 pm

Valky, I'm glad to see you popped in! I checked your profile to see when the last time was that you logged in; and it said, "unknown." That kind of worried me. So, I sent you a PM to make sure you were alright!! Let us know what's up!!!

Robert
Back to top Go down
View user profile
 
A word of thanks to my brother Falconer!!!
View previous topic View next topic Back to top 
Page 1 of 2Go to page : 1, 2  Next
 Similar topics
-
» Boy aged nine accidentally shoots and kills two-year-old brother
» Big Brother is on his way !!
» What About Me? Coping With The Abduction Of A Brother Or Sister - dedicated to Sean and Amelie
» Word Association
» Katie Hopkins favourite for Celebrity Big Brother 2014 as she blasts parents of Madeleine McCann

Permissions in this forum:You cannot reply to topics in this forum
Brothers of Briar :: Community :: The Round Table-
Jump to: