HomeHome  CalendarCalendar  FAQFAQ  SearchSearch  RegisterRegister  MemberlistMemberlist  UsergroupsUsergroups  Log in  
Share | 
 

 Coffee shops....

View previous topic View next topic Go down 
Go to page : Previous  1, 2
AuthorMessage
mark
Admin
avatar

Registration date : 2008-07-02

PostSubject: Re: Coffee shops....   Tue Sep 08, 2009 3:17 pm

[quote="Eulenburg
As a Foreign language literature teacher, you will not be surprised that I feel the study of foreign languages should have a much greater place in our system of education, such as it is.[/quote]

if it isn't algonquin,arapaho,blackfoot,cayuga,cherokee,choctaw,cree,dakota,delaware,lakota,mingo,mowhawk,onondaga,shoshone, or wyandot,,,,then it's a foreign language,,, Very Happy
Back to top Go down
View user profile
Eulenburg

avatar

Location : New York City
Registration date : 2009-08-15

PostSubject: Re: Coffee shops....   Tue Sep 08, 2009 5:06 pm

Quote :
The Round Table
A Place To Discuss Anything You Wish As Long As It's Respectful Of Others

Don't be a Dick yourself.
Back to top Go down
View user profile
Guest
Guest



PostSubject: Re: Coffee shops....   Tue Sep 08, 2009 5:09 pm

Eulenburg wrote:
Quote :
The Round Table
A Place To Discuss Anything You Wish As Long As It's Respectful Of Others

Don't be a Dick yourself.

I think he's got ye there P_B.

Go easy on him Eulenburg, he's a bit rough around the edges at first, but he usually warms up too you after awhile.
Back to top Go down
puros_bran
Nightrider
avatar

Location : Brandenburg, Ky
Registration date : 2007-12-10

PostSubject: Re: Coffee shops....   Tue Sep 08, 2009 6:08 pm

Obviously the Foriegn Language Teacher had a moment of self examination and realized he may have been acting as a bit pompous... Otherwise he wouldn't have assumed the comment was directed at him...
Even though it was.

He does however have a point about the 'respect thing'... I'd suggest in the future pointing out rules violations to the Mod team as opposed to breaking the rules yourself... Kinda puts you in a bad spot for complaining when you yourself break the respect rule while showing a brother the error in his ways... Very Happy
Back to top Go down
View user profile
puros_bran
Nightrider
avatar

Location : Brandenburg, Ky
Registration date : 2007-12-10

PostSubject: Re: Coffee shops....   Tue Sep 08, 2009 6:12 pm

Ok, I reported my rules violation to my favorite member of the Mod Team...

I promptly told myself not to call anyone else a dick regardless of how much they were acting like one...

I also banned myself from looking at the pics in the PAD&TAD section for 1 week... No more lusting after new pipes... That'll teach me!
Back to top Go down
View user profile
kilted1
Great Scot!
avatar

Age : 56
Location : North Georgia, USA
Registration date : 2009-01-11

PostSubject: Re: Coffee shops....   Tue Sep 08, 2009 8:06 pm

PB thank you for acknowledging the error of you ways publicly, you have now graduated to being a richard Razz
Back to top Go down
View user profile
puros_bran
Nightrider
avatar

Location : Brandenburg, Ky
Registration date : 2007-12-10

PostSubject: Re: Coffee shops....   Tue Sep 08, 2009 8:22 pm

cheers cheers cheers
Hence forth you lowly people may address my royal hindass as King Richard of Head, 4th Earl of Penistonia, Duke of Harrietta.
Back to top Go down
View user profile
kilted1
Great Scot!
avatar

Age : 56
Location : North Georgia, USA
Registration date : 2009-01-11

PostSubject: Re: Coffee shops....   Tue Sep 08, 2009 8:35 pm

puros_bran wrote:
cheers cheers cheers
Hence forth you lowly people may address my royal hindass as King Richard of Head, 4th Earl of Penistonia, Duke of Harrietta.

Pardon me your royal hindass, should that be King Richard of Cranium?
Back to top Go down
View user profile
puros_bran
Nightrider
avatar

Location : Brandenburg, Ky
Registration date : 2007-12-10

PostSubject: Re: Coffee shops....   Tue Sep 08, 2009 8:40 pm

Nope... That titles already taken by Eul... Laughing Laughing Laughing Laughing Laughing Laughing Laughing Laughing Laughing Laughing
Back to top Go down
View user profile
Dillon

avatar

Age : 28
Location : Tennessee
Registration date : 2008-10-26

PostSubject: Re: Coffee shops....   Tue Sep 08, 2009 8:45 pm

Eulenburg wrote:
Don't be a Dick yourself.

Hold on, let me take this out.....

Okay, here it is:

OWN3D


lol! lol! lol!

I like Chock Full O' Nuts Original and Kroger Value Italian Blend. I find I have to make coffee myself if I want it strong enough.
Back to top Go down
View user profile
puros_bran
Nightrider
avatar

Location : Brandenburg, Ky
Registration date : 2007-12-10

PostSubject: Re: Coffee shops....   Tue Sep 08, 2009 11:57 pm

I could make the point that there's absolutely no sense coming into a light hearted coffee conversation acting like the genius professor among the lowly moronic students.... That most normal people don't appreciate the condescending attitude.. etc etc etc,,, its just easier to say don't be a dick...

And Dillon, you best just go back to being a weenie in the RR where its tolerated... I've already banned me from the good stuff... don't make me add you to the list. Razz Razz Razz
Back to top Go down
View user profile
HistoryMajor

avatar

Age : 28
Location : Alberta, Canada
Registration date : 2009-01-11

PostSubject: Re: Coffee shops....   Fri Sep 11, 2009 7:19 pm

Whatever's cheapest! I sure ain't savin' any money on tobacco. Might as well pinch pennies on coffee haha.
Back to top Go down
View user profile
SmokeyTweed

avatar

Age : 34
Location : Edmonton, Alberta
Registration date : 2008-10-13

PostSubject: Re: Coffee shops....   Mon Sep 14, 2009 6:34 am

Hello brothers,

I'm writing you from Amsterdam and i must say the "coffee shops" over here are just terrific. Now at 2 euros a coffee it seems like a rip off but the establishments have killer prices on other various commodities. drunken
Back to top Go down
View user profile
puros_bran
Nightrider
avatar

Location : Brandenburg, Ky
Registration date : 2007-12-10

PostSubject: Re: Coffee shops....   Mon Sep 14, 2009 7:22 am

LOL....

I go to a coffee shop to relieve myself of red watery eyes... Tweed goes to them to get red watery eyes..... Lol.


Enjoy!

But since you brought it up, how much are Cheetos? And do they show cartoons in the coffee shops? Very Happy Very Happy Very Happy
Back to top Go down
View user profile
SmokeyTweed

avatar

Age : 34
Location : Edmonton, Alberta
Registration date : 2008-10-13

PostSubject: Re: Coffee shops....   Tue Sep 15, 2009 8:14 am

Cheetos or cheese crisps will run you 1.50 euro but i highly recommend the fries with mayo to cleanse the pallet.

Also to answer your second query yes some shops do show cartoons but they are all in dutch. However this does not diminish their quality or the fact that they are all hilarious. cheers
Back to top Go down
View user profile
Guest
Guest



PostSubject: Re: Coffee shops....   Tue Sep 15, 2009 8:49 am

There is a local coffee shop at the opposite end of the block from my work, excellent coffee (cheaper than Starbucks Very Happy ). The best benefit however are the college babes that act as the "Baristas" Wink.
Back to top Go down
 
Coffee shops....
View previous topic View next topic Back to top 
Page 2 of 2Go to page : Previous  1, 2

Permissions in this forum:You cannot reply to topics in this forum
Brothers of Briar :: Community :: The Round Table-
Jump to: